Honlapkészítés és IT szolgáltatás

Honlapkészítés és IT szolgáltatás

Aki a neten nem található, az nincs! Lehet, hogy durván hangzik, de nagyon igaz. Ezt igazolja az is, hogy a hatóságok is rendszeresen keresik azt, hogy hol található meg a vállalkozás az interneten. A pályázatoknál is fontos, hogy ellenőrizhető legyen ilyen módon is a cég. De ha egyszerű indokot keresünk, akkor be kell látnunk, hogy a világ egyre inkább alkalmazza az internetet, az okostelefonokat. Ezért a Klaszterház a megalakulása óta keresi és ajánlja a tagjai részére az internetes megoldásokat. Ezek első lépése a honlap vagy weblap elkészítése. Partnerünk megfelelő megoldást tud adni a legkisebb vállalkozásoknak is, hogy olcsó és jól működő internetes megjelenést alakíthassanak ki.

 

Webtárhely és e-mail tárhely

Partnereink üzleti megjelenésének elősegítése érdekében tagjaink részére egyedi domain és webtárhely csomagokat kínálunk.

Beszállító partnerünk kiválasztásánál kiemelt szempont volt a több évre visszamenőleges stabil működés, a szolgáltatás minősége az ár mellett.

Partnerünk ma Magyarország egyik legnagyobb szolgáltatója a forpsi.hu mely több tízezer ügyfél biztonságos kiszolgálását látja el és biztosítja webtárhely flotta szolgáltatásunkat.

A tárhely csomagok mellé kedvezményes domain név regisztrációt biztosítanak.

Domain regisztráció

Miért fontos vállalkozásának a saját domain és email cím?

Vállalkozások, szervezetek még a mai napig használnak az internet szolgáltató által adott (valami@chello.hu, a@vnet.hu, stb.…) vagy ingyenes email címeket céges kommunikációra. Ezek a postafiókok általában kisebb méretűek, mint amire az Ön cégének szüksége van, ezért gyorsabban megtelnek (5-10 MB postafiók). Egyáltalán nem segítik a szervezet honlapjának, mint állandóan elérhető online adatforrásnak a megtalálását.

A nagy internet és levelező szolgáltatók fizetnek Önnek azért, hogy őket reklámozza? Általában nem. Pedig Ön minden egyes elküldött e-maillel ezt teszi.

Minden egyes online levél, amit Ön elküld, az email címben található cégnévvel nem csak azt árulja el, hogy kinél van az Ön internet előfizetése, hanem egyben reklámoz is.

Saját reklámunk csak magunk lehetünk saját formátumú (efmint.ferenc@demintdomain.hu) e-mail címekkel.

Másrészt magunkat kímélhetjük meg egy esetleges kedvezőbb internet szolgáltatóra való áttéréskor attól a felfordulástól, mikor az egész ismeretséggel tudatni kell a címváltozást. Egy saját tulajdonú domain esetében ilyen gondokkal nem találkozunk, az a szervezet tulajdona marad, ő gazdálkodhat a hozzárendelhető e-mail címekkel. A domain „tárhely-szolgáltató független”, szükség esetén a domain továbbvihető más tárhely szolgáltatókra is.

A saját domain végű e-mailek kiosztása is –a nagy szolgáltatók fent említett példájához hasonlóan- nyújthat számunkra is „ingyenreklámot”. Egy alkalmazott, partner, még ha magáncélra is használja az emintemail@demintdomain.hu formátumú email címet, és elküld naponta 3 levelet, akkor az éves szinten 900-1000 levél, melynek feladójaként a szervezet domain neve van hozzárendelve. Elég levágni csak a @ jel előtti részt, beírva a böngészőbe máris az oldalon vagyunk.

A domain mellé tárhely szolgáltatónk korlátlan számú aldomain név regisztrálását teszi lehetővé webes alapú adminisztrációs felületen.

(Szakértőnk: forpsi.hu)

Legyen “rendszergazdaságos”!

Napjainkban  a vállalkozások ott spórolnak, ahol csak tudnak és ennek áldozatául eshet az informatikai hálózat szakszerű kialakítása és/vagy a rendszergazdai feladatok ellátása és azok karbantartása, dokumentálása megfelelően képzett IT munkatárssal. A rosszul megtervezett és kialakított hálózat nem csak a munkavégzést hátráltathatja amivel egyidőben a dolgozó idegrendszerét is teszteli, hanem  komoly anyagi károkat is okozhat.
Egy jól megtervezett és karbantartott rendszerhez viszont nem kell hozzányúlni minden nap. Ez azt jelenti, hogy a vállalkozás informatikusa munkaidejének egy részét pókerezéssel tölti el. Amiben ő már majdnem verhetetlen de a cégnek súlyos felesleges kiadásokat jelent. Ezért csak akkor szólnak egy informatikusnak, amikor már baj van. És ebből van a még nagyobb baj, mert mindig másvalaki ér rá, akinek a gondolkodás módja teljesen eltér az előző informatikusétól és összezavar mindent.

Ezért cégünk olyan szolgáltatást nyújt önnek, hogy csak akkor kell fizetnie amikor tényleg dolgozik is a rendszergazda.

Cégünk vállalja az Ön jelenlegi informatikai hátterének átvilágítását és rámutatunk, milyen módon lehet azt optimalizálni, hatékonyabbá és biztonságosabbá tenni. Feltérképezzük az esetleges gyenge pontokat és megoldjuk, hogy akár csoportmunkában tudjanak dolgozni az alkalmazottak, ami nem az emailben való dokumentumok küldözgetését jelenti.

Csak akkor kell hívni a rendszergazdát, ha egy munkaállomás leáll. Ez gyakran nagy stresszt jelent és gyors problémamegoldó képességet igényel. Ezért nagy segítség, ha minél gyorsabban, és a problémát jól körülírva jelenti az esetet. Ezzel elősegíti, hogy minél hamarabb, és viszonylag kis időráfordítással a rendszer újra működőképes legyen. De ne lepődjön meg, ha a rendszergazdától azt a választ kapja, hogy tudja mi a baj és hol, hiszen a monitoring rendszerei figyelik a cége rendszereit, ami küldi a telefonjára a riasztásokat így akár hamarabb tud reagálni mint, hogy ön felhívná.

De mit is csinál tulajdonképpen egy rendszergazda?

  •  munkaállomások, hálózati eszközök, egyéb perifériák installálása, beállítása, üzemeltetése, karbantartása és azok felügyelete
  • bejelentések során érkezett hibák javítása
  • a munkatársak igényeinek figyelemmel kísérése
  • ha a munkatárs nem biztos, hogy mire is kattintson pontosan mert tart attól hogy nagy bajt okoz akkor tanácsod ad
  • új eszközök vásárlásához javaslatok megtétele
  • IT védelmi rendszerek, tűzfal karbantartása
  • Együttműködés, kapcsolattartás a külső szolgáltatókkal

Biztos Ön sem szereti amikor egy informatikussal/informatikai céggel kell egyeztetnie és a kérdések felét sem érti, mert valami teljesen ismeretlen angolra hasonlító (de mégsem az) nyelven kérdez Öntől és amíg meg nem kapja meg a választ, nem tudnak tovább menni az ügyben.

Illetve a fenti listához tartozik még a biztonsági mentés és dokumentálás is. Manapság nem a pénz jelenti a legnagyobb értéket hanem az információ. Amit mindenki számára elérhetővé kell tenni már aki jogosult rá de ugyan akkor meg is kell azt védeni a jogosulatlantól.
Biztos vagyok benne, hogy hallott már a biztonsági mentés szakkifejezésről. Önnek van? Ha Önnek holnap reggel a köztudottan 2-3 évre tervezett céges számítógépe/laptopja nem fog bekapcsolni vissza tud állni előzőnapi mentésből egy másik gépen? Vagy keresi az összes informatikust a környéken és nagyon nagy összegeket hajlandó kifizetni, hogy megpróbálják visszaállítani az adatokat, amit nem fognak garantálni, de a pénzt el fogják kérni?
Éves szinten 10 000Ft-ot a cég tud áldozni a biztonságra? Ez azt is jelenti, hogy fut egy komoly vírusirtó a gépen, ami emailben riasztja a rendszergazdát, ha vírust fogott? Reggel nem fogja zsaroló vírus lezárni a gépet ahol súlyos összegeket kér a Windows feloldásáért, aminek a kódját csak utalás után fogja megkapni? Már ha megkapja!

A Klaszterház informatikusa erre ad lehetőséget, hogy készüljön biztonsági mentés a gépeiről figyelembe véve a szenzitív adatokat és bármikor vissza tudjon állni az előzőnapi vagy pár órával azelőtti állapotba.

A másik kihagyott elem a listából a dokumentálás. Mint azt tudjuk az informatikusok nagyon lusták és amit csak lehet automatizálnak. De a dokumentum megírásának automatizálása még nem sikerült megoldaniuk. Viszont néhány szervezet elvárja, hogy a cégnek legyen jól átlátható dokumentumai. Illetve a cég imázsán sokat javít az amikor pillanatok alatt meg tudja mondani egy Project kezdetén az illetékes, hogy milyen Biztonsági házirend van érvényben, milyen általános informatikai szabályzatot használnak illetve milyen szoftvereket használnak és azok licence mikor járnak le.

 

Ha ránk bízza rendszergazda feladatait:

  • Pénzt és időt takarít meg, mert szakértő rendszergazda látja el a felmerült problémákat.
  • Időt takarít meg magának, mert levesszük a válláról az eszközök, festékek beszerzésének gondját.
  • Nyilvántartjuk hardvereit és szoftvereit, karbantartási naplóját.
  • Segítünk dönteni és választani a számítástechnika kérdéskörében.
  • Hosszútávú rendszergazda partnert szerezhet magának, így nem kell aggódnia az alkalmazott felmondása miatt.

A fent említett dolgokat az informatikusok 8:00-tól 16:00-ig szokták elvégezni. De valójában az informatikusok éjszakai élőlények, ezért a Klaszterház informatikusával meg lehet beszélni, hogy ne az Ön munkaidejében történjen a tervezett karbantartás, hanem reggelre legyen kész. Úgy, hogy be se kell engedi az épületbe. 100km-ről is meg tudja oldani a beállításokat/karbantartásokat.